هنوز عاشقتم....
 
عشق رویایی
مطالبی زیبا همراه دانلود
به او گفتم غمگين ترين ترانه را برايم بخوان چشمهايش را بست و آرام آرام گريست..  
 
 
 
   آرام ترین لحظه اون لحظه ست..... که سرم روی شونه هات
 
باشه و... تو بگی عزیزم تا اخر عمر کنارت میمونم

                  06098085810719178395.jpg

امروز بازم مثل همیشه داشتم به روزهای خوبی که باهم داشتیم فکرمیکردم                                              

میدونم که تو هم داری ....هر روز خاطراتمونو مرور میکنی ومثل من یه بغضی قلبتو فشار میده امروز به اندازه تمام دلتنگی های دنیا دلم گرفته ...

امروز وقتی گفتی می خوام تا اخر عمر به تو پایبند باشم انگار خدا همه چیزو یه جا به من هدیه داد  

کاش می تونستم در اون زمان بهترین جمله رو بهت بگم ولی دیدی... که هیچی نتونستم بگم

       فقط از ته قلب گفتم منم هنوزعاشقتم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
برچسب:, ::
فرزاد

درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید بعضی وقت ها بعضی چیزها آنقدر تکراری می شوند که حتی تکرارشان آدمی را شگفت زده می کند مانند دوستت دارم.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق رویای و آدرس farzad2010.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.